banner02

درباره ما

pic03


امروزه فرهنگ برون سپاری کارهای تخصصی به گروه هایی که در همان زمینه تخصص دارند، به شدت مورد توجه شرکت ها و سازمان های گوناگون قرار گرفته است. برون سپاری باعث می شود فقط برای پروژه های موردنیاز هزینه کنیم، از بسیاری از مشکلات اداری و دست و پاگیرو تعداد بالای افراد می کاهد و به طور معمول به نتیجه ای بسیار چشمگیر و بهینه منجر می شود.
زیمکو برای تامین همین نیاز در شرکت های دارویی شکل گرفت. زیمکو با ترکیبی ایده آل از انرژی و تجربه، با برآیندی از دانش روز و ارتباط موثر در بازار، خلاء موجود در بازار فارما برای برون سپاری بسیاری از کارهای تخصصی را مرتفع ساخته است.
هم اکنون شرکت هایی که به طور معمول محصولی عالی دارند اما نمی خواهند با افزایش تعداد پرسنل، چالاکی خود را از دست بدهند و هزینه نابجا متحمل شوند، تخصص زیمکو را به خدمت می گیرند. آنها با اطمینان خاطر می توانند از بیش از دو دهه تجربه و از دانش روز بازاریابی، داروسازی و پزشکی موجود در هیات مدیره زیمکو استفاده کنند و به نتایج دلخواه و فراتر از آن دست یابند.


زیمکو از دیروز تا امروز


همین نیازهای شرکت های دارویی باعث شد تا مهندس عظیم ناجی با بیش از دو دهه تجربه در بخش های گوناگون شرکت های دارویی، هسته اولیه گروه مشاورین زیمکو را بنیان بگذارد. از آن جا که گروه مشاورین زیمکو همیشه در پی بهینه سازی خدمات خود بوده است، به این اکتفا نکردیم. با پیوستن نیما ناجی به عنوان مدیر عامل و مدیر بخش بازاریابی و هماهنگی تبلیغات، زیمکو را به شکل مدرن و کنونی ارتقا بخشید.
زیمکو هم اکنون در چهار واحد عملیاتی آماده عقد قرارداد همکاری با همه شرکت های دارویی است:
*    واحد بازاریابی و هماهنگی تبلیغات
*    واحد فروش و ویزیت پزشکان و داروخانه ها
*    واحد علمی و مدیکال
*    واحد هماهنگی و مدیریت توزیع و پخش داروها و محصولات

 

زیمکو حاصل جمع دانش و تعهد
ما در مجموعه زیمکو برای دانش ارزش زیادی قائل هستیم. ما می دانیم که دانش روز هم در زمینه بازاریابی و فروش، هم در ارتباط با پزشکی و داروسازی لازمه ارائه بهترین خدمات به شرکت های طرف قرارداد است. همه پرسنل زیمکو به فراخور نیاز خود بهترین آموزش ها را دریافت می کنند و بسیار خرسندیم که این آموزش ها در نحوه برخورد با مشتریان و رویکرد به بازرایابی و فروش محصولات تاثیری شگرف بر جای می گذارد.
زیمکو اهمیت داشتن ارتباط موثر و مستمر با عناصر گوناگون پیکره بازار فارما را به خوبی درک کرده و همواره با حفظ ارتباط با پزشکان کلیدی، مجامع علمی، همایش های تخصصی، اتحادیه های صنفی، شرکت های پخش و توزیع و سایر ارگان های اصلی و جانبی می تواند بهترین رویکرد را برای هریک از اقدامات مورد نیاز مشتریان گرامی فراهم آورد.
ما در زیمکو خود را بخشی از شرکت های طرف قرارداد می دانیم. زیمکو خود را نه فقط یک شریک بلکه خود را به عنوان تیم برنامه ریزی ویا بازوی عملیاتی شرکت های طرف قرارداد می داند و با تعهد و رعایت همه ارزش های بنیادین، بالاترین کیفیت خدمات ممکن را به شرکت ها و جامعه پزشکی و بیماران ارائه می نماید.